"Κάθε Φύλλο και Ένας Φίλος

Κάθε Φίλος και Ένας Ήλιος"

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Loucas Yiorkas ft. Stereo Mike - Watch My Dance (Hellas) - Live - 2011




Αυτοί οι στίχοι θεωρώ πως είναι μέσα σε όλους μας! Είναι η ζωή μας, η πορεία μας. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως όλοι κάνουμε τον ίδιο αγώνα. Όσο δεν το ξεχνάμε αυτό, μπορούμε να είμαστε Ένα! Ενωμένοι μπορούμε καλύτερα!!!
Το κεφάλι ψηλά και τα χέρια ανοιχτά!

Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά
τους φόβους όλους καίει μοναδικά.
Tα βήματά μου κάνω ως το Θεό
κι αν πέσω εγώ ξανά θα σηκωθώ!!!
I was born so betrayed,
who am I - what I’ll be?
What is mine in this life?
Just the heaven and sea
No I won’t give them up,
they’re my fortune, my proof
Don’t believe what you hear,
cause their truth kills your truth!
The duty I’ve got, is my war against fear
and I want you with me, yes, I want you so near

Watch my dance "Head up high, Hands like wings" and I’ll fly
Το κεφάλι ψηλά και τα χέρια ανοιχτά!

Την έχει η ψυχή μου τη φωτιά
τους φόβους όλους καίει μοναδικά.
Tα βήματά μου κάνω ως το Θεό
κι αν πέσω εγώ ξανά θα σηκωθώ

I 've heard many words
but I still won’t forget
the language of my body
the sound my heart wings
So I’m staying alive
and my losses won’t let,
my soul to surrender,
the power of loss is my bet

Watch my dance "Head up high, Hands like wings" and I’ll fly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου